Magas vérnyomás nyugdíjak, Gondtalan nyugdíjas évek? Tegyél érte már ma! | Allianz Hungária

Dicső Inez Viktória 5 perc olvasási idő Újévi fogadalmak helyett változtass rutinodon már ma, hogy nyugdíjas éveidet aktívan magas vérnyomás nyugdíjak egészségesen tudd tölteni! Fontos tudnod, hogy mostani életviteled határozza meg a későbbi életminőségedet. Legtöbben azzal védekeznek, hogy nincs idejük magas vérnyomás nyugdíjak, hogy testtudatos táplálkozással foglalkozzanak. Érdekes kifogás, tekintve, hogy átlagosan napi két órát töltünk közösségi médiát böngészve.

A rossz szokás megbosszulja magát: nem csak esztétikai problémát jelent a helytelen étkezés, hanem hosszútávon diabéteszhez, szív-és érrendszeri problémákhoz, és egyéb betegségekhez vezethet.

Magas vérnyomás nyugdíjak, Hogyan tudunk segíteni neked?

Jó tanács: Ha nem megy egyik napról a másikra, fokozatosan szoktassuk szervezetünket a megfelelő táplálkozáshoz. Válasszunk édesség helyet egy marék bogyós gyümölcsöt, vagy egy almát. Ha a sós rágcsálnivalókat szeretjük, fogyasszunk mértékkel magvakat, ha ránk tör az éhség. Kerüljük a cukros, fehérlisztes ételeket. Gyorsan felszívódó szénhidrátok helyett részesítsük előnyben a lassúakat: sima rizs helyett basmati vagy barna rizs, bulgur, kuszkusz, hajdina stb.

magas vérnyomás nyugdíjak

Kerüljük a túlzott burgonyafogyasztást, válasszunk zöldségköretet. Böngéssz az interneten a témában a közösségi magas vérnyomás 1 stádiumú CVD 2 kockázata helyett.

Konzultálj egy dietetikussal, amennyiben nehézséget jelent az életmódváltás ezen része! Mozogással a hosszabb életért Számos kutatás igazolja, a rendszeres mozgás jótékony hatásait. A teljesség igénye nélkül: csökkenti a szív-és érrendszeri megbetegedések kockázatát, a magas vérnyomás és a diabétesz kialakulásának a veszélyét.

Magas vérnyomás nyugdíjak az magas vérnyomás nyugdíjak és a tüdőkapacitást, nő a várható élettartam, ami ráadásul jobb minőségű lesz, mint mozgásszegény életmód esetén… Ami jó hír, hogy nem csak a testünkre, hanem a lelkünkre is pozitív hatással van már heti öt alkalommal végzett fél órás mozgás is: javítja a hangulatot, segít a stressz oldásban, és még az önbizalmat is növeli.

Gondtalan nyugdíjas évek? Tegyél érte már ma! | Allianz Hungária

Jó tanács: Sosem késő elkezdeni! Válassz a teljesítőképességednek megfelelő mozgásformát, amit élvezel! Csoportosan vagy egyedül?

magas vérnyomás nyugdíjak

A szabadban, otthon, vagy konditeremben? Te döntesz! Számtalan lehetőség áll nyitva előtted. Amennyiben tényleg hatékony szeretnél lenni, érdemes kikérned szakember tanácsát, aki segít az igényeidnek leginkább megfelelő edzésprogramot összeállítani. Az átlagember alvásigénye: még öt perc. Max Kauffmann idézete remélhetőleg mosolyt csal az emberek többségének arcára, azonban érdemes tudni, hogy a kialvatlanság koránt sem tréfa.

Magas vérnyomás - artériás hipertónia

Szív- ér- és idegrendszeri betegségek, vérnyomás problémák, daganatok, a diabétesz is a listán van, nem beszélve a balesetekről, ami a kialvatlanság számlájára írhatóak. Törekedjünk a megfelelő mennyiségű és minőségű pihenésre, ezzel is meghosszabbítva életünket! Jó tanács: Legalább órát aludjunk minden nap. Kutatások szerint az éjfél előtti alvás tud a legpihentetőbb lenni. Lefekvés előtt kerüljük a kütyük kék fényét, ami megzavarja szervezetünket ideértve telefon, monitor és TV készülék kijelzőjét is!

Tölts elég időt a barátaiddal és a családoddal! Tudjuk, hogy fontos, hogy a munkádban maximumot nyújts, ezzel mi sem vagyunk másképp. Magas vérnyomás nyugdíjak ahhoz, hogy teljes és hosszú életet tudj élni, mindenképpen időt kell szakítanod rá, hogy jól érezd magad barátaid és családod társaságában. Egy jó közös program mindenképpen csökkentheti a stressz szintedet, ami egyértelműen csökkenti a potenciális megbetegedések lehetőségét.

Jó tanács: Kösd össze a kellemeset a hasznossal! Menjetek el közösen egy aktív programra bicikli, fallabda, futás, kirándulás stb. Így a listáról már két dolgot is kipipálhatsz, ráadásul mind ezt közösen! Kezdj el gondoskodni a jövődről már most! A fenti néhány dolog beiktatásával az életedbe már remek eséllyel pályázol a hosszú, és egészséges életre, azonban fontos felkészülnöd arra az esetre is, ha nem teljesen úgy alakulnak a dolgok, ahogy eltervezted.

magas vérnyomás nyugdíjak

Ha még nincs nyugdíjbiztosításod, kösd meg még mahisz biztosításoddal most megnyerheted a 10 db, egyenként

Lásd még